تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

تبلیغات


۱۰ راه آسان برای افزایش رضایت مشتری

     

    خلاصه:

    مصرف کنندگان تحت تاثیر عواملی بیرونی و درونی هستند که گاهی می توانند تعیین کننده ی چگونگی پذیرش شما باشند اما شما نیز می توانید با برقراری ارتباط با آن ها تاثیر گذار باشید . این اتباط باید به گونه ای باشد که مصرف کننده احساس کند واقعا برای شما اهمیت دارد . پذیرش بستگی به رویکرد و عملکرد شما دارد. ممکن است همیشه تمام عواملی را که برروی همه مصر ف کنندگان اثر می گذارند نشناسید اما با شناخت دلایل رفتار مصرف کننده ها می توانید برقراری ارتباط با آن ها را به گونه ای بسنجید که رابطه مصرف کننده – عرضه کننده مثبتی ایجاد شود.

     

    *** رجوع شود به ادامه مطلب ***

     


    این مطلب تا کنون بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه 11 دي 1348 [ گزارش پست ]
    منبع
    برچسب ها : کننده ,مصرف ,مصرف کننده ,برقراری ارتباط ,
    ۱۰ راه آسان برای افزایش رضایت مشتری

تبلیغات


    Ads1

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز چهار شنبه 7 تير 1396

تبلیغات

جهت سفارش تبلیغات با ایمیل زیر در ارتباط باشید
mohsen_msl@yahoo.com

تبلیغات

ads3

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر