تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

۱۰ راه آسان برای افزایش رضایت مشتری

     

    خلاصه:

    مصرف کنندگان تحت تاثیر عواملی بیرونی و درونی هستند که گاهی می توانند تعیین کننده ی چگونگی پذیرش شما باشند اما شما نیز می توانید با برقراری ارتباط با آن ها تاثیر گذار باشید . این اتباط باید به گونه ای باشد که مصرف کننده احساس کند واقعا برای شما اهمیت دارد . پذیرش بستگی به رویکرد و عملکرد شما دارد. ممکن است همیشه تمام عواملی را که برروی همه مصر ف کنندگان اثر می گذارند نشناسید اما با شناخت دلایل رفتار مصرف کننده ها می توانید برقراری ارتباط با آن ها را به گونه ای بسنجید که رابطه مصرف کننده – عرضه کننده مثبتی ایجاد شود.

     

    *** رجوع شود به ادامه مطلب ***

     


    این مطلب تا کنون بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ جمعه 19 شهريور 1395 [ گزارش پست ]
    منبع
    برچسب ها : , , , ,

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز یکشنبه 30 مهر 1396

  • تعداد وبلاگ :55487
  • تعداد مطالب :160690
  • بازدید امروز :48899
  • بازدید داخلی :1824
  • کاربران حاضر :66
  • رباتهای جستجوگر:325
  • همه حاضرین :391

تگ های برتر